09 czerwca 2020 07:53 | Aktualności
Temat kompleksowy: Transport
Temat dnia: Story lesson – poznanie słownictwa
Cele:
1. Powitanie z piosenką „Hello, hello”
Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you clap your hands?
Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”
Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”
Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Link do piosenki: https://supersimple.com/song/hello-hello/
Dzieci wykonują ćwiczenia słuchając piosenki: klaszczą w ręce, stają na palcach, dotykają palców u stóp, obracają się, tupią nogami.
2. Słuchanie opowiadania o mapie skarbów „Treasure Map”
Link do opowiadania: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/short-stories/the-treasure-map
Sanjay i Sarah podążają za mapą skarbów. Wyobraźcie dobie że poszukujecie skrzyni ze skarbem. Powiedźcie co jest w środku?
3. Karta pracy „Treasure map”
Dzieci rysują po śladzie i kolorują obrazek.