23 czerwca 2020 07:19 | Aktualności
Temat kompleksowy: Transport
Temat dnia: Kid’s culture lesson
Cele:
1. Powitanie z piosenką „Hello, hello”
Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you clap your hands?
Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”
Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”
Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Link do piosenki: https://supersimple.com/song/hello-hello/
Dzieci wykonują ćwiczenia słuchając piosenki: klaszczą w ręce, stają na palcach, dotykają palców u stóp, obracają się, tupią nogami.
2. Opowiadanie „Finny the Shark”
https://supersimple.com/finny-the-shark/play-date/
Finny i Myrtle oglądają ulubiony program w telewizji. Gdy telewizor przestaje działać postanawiają użyć wyobraźni i wymyśleć zakończenie programu.
3. Zabawa ruchowo naśladowcza „Baby shark”
https://supersimple.com/song/baby-shark/
Dzieci naśladują ruchy z piosenki.
4. Praca plastyczna „Baby shark”
https://supersimple.com/free-printables/baby-shark-headband/
Dzieci kolorują obrazek i wycinają go. Podczas kolorowania słuchają piosenki „Baby shark”.