https://spsmiroslawiec.pl

10 czerwca 2020 11:39 | Aktualności - Mirosławiec Górny

JĘZYK ANGIELSKI - MOTYLKI - "Emotions" (emocje) - utrwalenie słownictwa III

Temat przewodni: Emotions (emocje)


Rodzic loguje się na stronę https://englishplaybox.pl/ wybiera:

LEKCJE CYFROWE -> poziom 3 (zielone pudełko) i rozdział nr 5, lekcja 4.

 

1. „Retell the story” - praca z obrazkami na podstawie historyjki obrazkowej – lekcja 4.

https://englishplaybox.pl/data/media/level3/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit7%2Fscript_00004.emt.xml&title=Lekcja+4&api=13

Dziecko odsłuchuje poszczególne nagrania klikając na różowy głośnik – stara się określić, o jakich emocjach mówił lektor. Przy każdym obrazku (można go powiększyć) znajdują się dwa nagrania. Dziecko wybiera właściwe nagranie, pasujące do obrazka. Klika na pomarańczową kropkę przy różowym głośniku.

 

 

2. „Learning Happy chant” – słuchanie nagrania.

https://englishplaybox.pl/data/media/level3/scorm-emt.html?sco=content%2Flearningunit7%2Fscript_00004.emt.xml&title=Lekcja+4&api=13

Dziecko w języku polskim opowiada co na filmiku robiły dzieci, kiedy były szczęśliwe i przestraszone. Opowiada, co ono samo robi kiedy jest szczęśliwe i przestraszone.

 


3. Zabawa ruchowa przy piosence „Walking, walking”.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=54&v=fPMjnlTEZwU&feature=emb_logo

Walking walking. Walking walking. (dziecko chodzi)
Hop hop hop. Hop hop hop. (dziecko podskakuje)
Running running running. Running running running. (dziecko biegnie)
Now let’s stop. Now let’s stop. (zatrzymuje się)

Walking walking. Walking walking.
Hop hop hop. Hop hop hop.
Running running running. Running running running.
Now let’s stop. Now let’s stop.

Tiptoe tiptoe. Tiptoe tiptoe. (dziecko idzie tip-topami)
Jump jump jump. Jump jump jump. (skacze)
Swimming swimming swimming. (udaje że płynie, rusza rękoma)
Swimming swimming swimming.
Now let’s sleep. Now let’s sleep. (składa ręce – robi z nich poduszkę i udaje, że śpi)

Wake up!
It’s time to go!
Are you ready to go fast?
Okay!

Walking walking. Walking walking.
Hop hop hop. Hop hop hop.
Running running running. Running running running.
Now let’s stop. Now let’s stop.

Walking walking. Walking walking.
Hop hop hop. Hop hop hop.
Running running running. Running running running.
Now let’s stop. Now let’s stop.
Whew!

 


4. Karta pracy „Today I feel….”

Dziecko określa swoje emocje, jak się dzisiaj czuje.

Stara się wypowiedzieć całe zdanie np. today I feel happy/sad/angry.

Rysuje swój nastrój – odpowiednią mimikę twarzy.


Buźki do pobrania:

https://drive.google.com/file/d/1UWkJarnCOYN86mzAVpQ52XeiUj1sXaZw/view