Aktualności

31 maja 2020 17:35 | Aktualności

Język angielski - propozycje dla dzieci 3-4 letnich na dzień 01.06.2020r.

Temat kompleksowy: Animals – zwierzęta

Temat dnia: Kid’s culture

Cele:

  • Osłuchanie się z językiem angielskim poprzez słuchanie piosenek
  • Utrwalenie poznanego słownictwa
  • Uczestniczenie w zabawach ruchowych, muzycznych i tanecznych

 

1.      Powitanie z piosenką „Hello, hello”

Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you clap your hands?

Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”

Hello, hello.
Can you stamp your feet?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?

Can you stretch up high?
Can you touch your toes?
Can you turn around?
Can you say, “Hello?”

Hello, hello.
Can you clap your hands?
Hello, hello.
Can you stamp your feet?

Link do piosenki: https://supersimple.com/song/hello-hello/

Dzieci wykonują ćwiczenia słuchając piosenki: klaszczą w ręce, stają na palcach, dotykają palców u stóp, obracają się, tupią nogami.


2.      Piosenka “What’s your name”

Hello, hello. What’s your name?
Hello, hello. What’s your name?
My name is Ryan.
My name is Anna.
Nice to meet you.

Hello, hello. What’s your name?
Hello, hello. What’s your name?
My name is Ben.
My name is Bella.
Nice to meet you.

Hello, hello. What’s your name?
Hello, hello. What’s your name?
My name is Kayley.
My name is Owen.
Nice to meet you!

Let’s be friends!

Link do piosenki: https://supersimple.com/song/whats-your-name-super-simple-puppets-version/

Po wysłuchaniu piosenki dzieci próbują się przedstawić w języku angielskim „Hello, my name is  ….”

 

3.      Kolorowanka „Kids”

https://supersimple.com/free-printables/walking-in-the-jungle-coloring-pages/

Dzieci kolorują obrazek. Podczas kolorowania słuchają i próbują śpiewać piosenkę „What’s your name”.

Przeczytano: 245 razy. Wydrukuj|Do góry